Меню

Реальное освещение для скайрим



Skyrim SE — Реалистичное освещение / Realistic Lighting Overhaul

Очередной мод для Skyrim который изменит освещение в игре, делая его более красивым и реалистичным.

Я уже сбился со счету от обилия подобных модификаций, их действительно много, но этот мод, на мой взгляд, является одним из лучших. После его установки освещение в игре станет действительно лучше, а что самое главное — это коснется абсолютно всех объектов излучающих свет, в том числе и заклинаний.

Если вас не устраивает стандартное освещение — обязательно устанавливайте эту модификацию.

Всего RLO вносит более 10.000 различных изменений и представляет из себя нечто вроде «все в одном» варианты освещения, свечения, погоды, тумана и т.п. — все настроено так что бы выглядеть гармонично. В то же время мод модульный, а значит вы можете отключать какие-то модули и использовать заместо них другие модификации.

Некоторые особенности:

  • Более 200 игровых ячеек авторы отредактировали в ручную изменив там освещение
  • Major Cities — Interiors — в этом модуле авторы переработали освещение во всех интерьерах крупных городов
  • Major Cities — Exteriors — в это модуле авторы переработали освещение в крупных городах, а так же добавили: новые фонарные столбы, факелы и так далее.
  • Dungeon module — модуль для подземелий, который делает их темнее и удаляет места с лишним обилием света
  • Weather modules — в этом модуле полностью переделана погода и освещения в разную погоду

Моды на новые дома
Unofficial Skyrim Patches — Неоф. патчи
Realistic Lighting Overhaul — Major City Interiors.esp (или такая же версия с припиской No Homes Version)
Realistic Lighting Overhaul — Minor Cities and Town Interiors.esp
Realistic Lighting Overhaul — Major City Exteriors.esp
Realistic Lighting Overhaul — Dawnguard Interiors.esp
Realistic Lighting Overhaul — Dungeons.esp
Realistic Lighting Overhaul — Weathers.esp
Realistic Lighting Overhaul — Dawnguard Weathers.esp OR Another Weather Mod. (same rule applies above)
RLO — Major City Exteriors — No Guard Torches.esp
(Мод Open Cities а так же JK’s cells и аналоги загружайте после RLO)

Папка RLO Optionals

RLO — Major Cities Interiors — No Homes version, используйте или ее для интерьеров или ту что по умолчанию (в этой версии мод не повлияет на ваш дом)
RLO — Major City Exteriors — No Guard Torches, Охрана в 5 основных городах не будет использовать факелы

Установка:

  1. Поместите папку Data в папку с игрой
  2. По желанию: Поместите все из папки RLO Optionals в папку Data

Источник

Освещение Скайрима / Relighting Skyrim

Этот плагин для игры Skyrim LE удаляет освещение без источника освещения (светящиеся двери) и добавляет освещение там где оно отсутствует (горящие факелы и светильники без свечения). Затронуты все большие области, большинство подземелий и другие. Исправлены все экстерьеры, изменен радиус/яркость некоторых источников освещения. Все заметили что при включённом фонаре на столе, в подземельях и т.д рядом ничего не освещается почему то. Хотя свет от фонаря должен освещать окружающее пространство и мы должны видеть что лежит рядом или что находится в темных уголках куда попадает источник света. В игре этого не сделано! Теперь это исправлено! Смотрите пример стоящего фонаря на столе до и после изменений, так и должно быть!

Обновление:4.1.3
ИСПРАВЛЕНИЕ ОШИБОК
* Изменены фонари и источники света в экстерьерах Вайтрана.
* Изменены у факелов такие эффекты как: затухание (мерцание света), радиус, цвет RGB и анимация освещения.
* Исправлена видимость освещения сквозь стену в Солитьюде в Смеющейся крысе.
* Уменьшен эффект отбрасывания освещения во всех тавернах.
* Исправлен некорректное размещение факела при входе в Рифтен.
* Исправлен факел, от которого не исходит освещение в шахте Душник-Йал.
* Исправлены плохие тени от света в Лагере Тихих Лун, в Зале Высокой Луны, в доме клана Расколотый Щит, в длинном доме ярла Фолкрита.
* Исправлено мерцающее освещение в храме Призывателей Ночи, клубе Новый Гнисис, в экстерьерах Маркарта, в доме Свена и Хильды в Рифтене, в Ртутной шахте Данстара.
* Исправлено замедление движения теней в тюрьме Рифтена.
* Исправлены окклюзии порталов и маркеры комнат в Доме смотрителя плавильни.
* Исправлено освещение в Кургане Ингола, который не выключается, когда это нужно было.
* Исправлено освещение световой завесы в Форте Стражи рассвета в зале при открытии.
ДОПОЛНЕНИЯ
* Добавлено освещение у плавильных печей в Данстаре.
* Добавлен фикс отбрасывания освещения для всех местоположений, которые имели метки FarmIntLHFirePit02, FarmIntLHFirePit03 с тенями от освещения.
* Добавлен фикс отбрасывания освещения для всех местоположений, в которых есть метки WHfireplace01 с тенями от освещения.

Журнал изменений:
— Исправлены различные ошибки, которые были допущены в предыдущей версии 4.1.
— Неоф.патч USLEEP теперь нужен как мастер файл, так как внесены все необходимые и справленные данные которые используются в USLEEP 3.7 и выше.
— Исправлено обнаружение освещения в Страже рассвета (DLC Dawnguard).
— Добавлены источники освещения в тех местах, где был свет, но отсутствовали фонари.
— Удалены некоторые источники освещения, которые не имели никакого освещения.
— Удалены FormIDs.
— Все очищено и исправлено через TES5Edit.
— Мод теперь стал до безобразия простым, всего один файл. Требуется «Legendary Edition» 1.9.32.0.8 со всеми DLC + неоф.патч USLEEP.
— Внесены изменения из всех неофициальных патчей
— Все файлы esp. изменены, обновлены и объединены
— Удалены скрипты

Подробнее:
— Мод исправляет излучаемый свет на источниках, таких как свеча, люстры и т.д., и делает это действительно так как должно быть, свет должен исходить от источника освещения, а не из воздуха
— Настроен Радиус и Интенсивность подсветки для большей «реалистичности» и чтобы избежать супер яркого света здесь и там, как в ванильном Скайриме
— Исправлены тени «в полоску» от света, когда при свете, персонаж был похож на зебру
— Изменены лучи освещения в окнах от светильников и солнца пробивающихся сквозь отверстия
— Освещение динамически меняется в зависимости от времени суток в помещениях. Улучшение лучей света в туманных помещениях

Требования:
Skyrim LE 1.9.32.0.8 (Legendary Edition). Наличие всех DLC
USLEEP 3.0.7 и выше

Совместимость:
* Мод не оказывает никакого влияния на производительность
* Совместим с плагинами изменяющими настройки освещения, такими как:
Enhanced Lighting for ENB
ELFX — Enhancer
Climates of Tamriel
Natural Lighting and Atmospherics for ENB
Remove Interior Fog V2
ULTRA REALISTIC WORLD LIGHTING for Skyrim
RCRN AE — HDR Lighting and Weather Enhancement
Purity
Perseids Inns and Taverns — Realistic Room Rental-Basic

Не совместим:
Realistic Lighting Overhaul
Enhanced Lights and FX
Perseids Inns and Taverns — Realistic Room Rental-Enhanced

Источник

Elder Scrolls 5: Skyrim «Skyrim — Enhanced Lights and FX / Улучшенное освещение»

Enhanced Lights & Fx

Этот мод непосредственно нацелен на изменение освещения. Местами, в оригинальном Скайриме, оно было довольно глупо составлено, а иногда и отсутствовало или было неуместным, не соответствовало действительности. Этот мод по-настоящему меняет атмосферу во всех интерьерах, будь то пещера или таверна.

Один из модов изменяющих освещение в Skyrim уже довольно много, но к сожалению не все они получаются удачными. Этот мод к таким не относится, на мой взгляд работа получилась очень хорошей, автор потрудился на славу и освещение станет действительно более реалистичным, качественным и красивым.

Читайте также:  Плафоны освещения салона автомобиля приора

Изменений довольно много — кроме улучшения оригинального освещения, автор так же потрудился над тем что бы избавится от всего света у которого отсутствуют источники — да-да, в Скайриме есть и такое.

EnhancedLightsandFX.esp

Улучшены все источники излучения света
Новый дым свечей
Новое отражение воды
Новый эффект полу прозрачности
Еще больше теней от огня
Каждая таверна получила свой тип освещения
Каждый город имеет уникальный оттенок освещения, в зависимости от местоположения
Усилена разница в освещения интерьеров днем и ночью
Минимальная потеря FPS

ELFXEnhancer.esp

Более темные интерьеры
Более темные подземелья
Изменены цветовые оттенки, теперь не будет «белых» огней
Увеличение контрастности и насыщенности

ELFX — Exteriors.esp

Изменение внешнего освещения
Новые фонари для Рифтена
Добавлены тени для постов над водой
Новые места размещения для некоторых источников освещения

ELFX — Weathers.esp — Бета

Улучшенное изменение освещения в зависимости от погоды
Улучшенные восходы и закаты
Более плотные дожди с новыми текстурами, а так же новые звуки для бурь
Более плотный туман, позволяющий видеть только на несколько метров вперед
Более темные ночи, в зависимости от погоды

Обновлено!

  • Изменено освещение в локациях добавленных в DLC Dawnguard
  • Исправлено множество ошибок
  • Фикс моста Виндхельма

Требования

  • Skyrim 1.9+
  • Dragonborn DLC
  • Dawnguard DLC

Установка: Используйте менеджер модов

Источник

Реальное освещение для скайрим

73001 Просмотров

15654 Загрузок

2.0 Версия

47 МБ Размер

Требования: патч 1.9

Основная цель Enhanced Lights and FX — создание более впечатляющего и реалистичного освещения в игре. Это достигается путем переработки системы освещения в целом: удалено все «псевдо» освещение, у любого оставшегося освещения всегда будет источник. Кроме того, добавлен целый ряд визуальных эффектов (дым, капли, объемные лучи и пр.) и слегка изменен дизайн некоторых локаций. Для достижения еще более эффектного результата рекомендуется использовать Enhanced Lights and FX с любым модом (или ENB), который делает интерьеры более темными.

Плагин не конфликтует с плагинами на освещение такие как Realistic Lighting Overhaul, Climates of Tamriel, Realistic Colors and Real Nights.

Все источники света теперь действительно испускают свет, даже окна в интерьерах.
Добавлен новый визуальный эффект дыма от свечи.
В игре станет больше теней (в определенных местах).
Каждая таверна имеет свои уникальные настройки освещения, основанные на параметрах погоды в текущей местности.
Каждый город имеет свои уникальные настройки освещения, основанные на параметрах погоды в текущей местности.
Усилена разница в освещении интерьеров между дневным и ночным временем суток.
Таверны сделаны более темными и закоптелыми.
Практически не влияет на производительность!

1. Извлеките содержимое папки «Data» из архива в вашу папку «Skyrim/Data».

2. Если вы хотите удалить визуальный эффект «дым от свечи», то скопируйте содержимоепапки » Optional — NoCandleSmoke» из архива в «Skyrim/Data».

3.При необходимости используйте один из опциональных файлов вместо основного файла:
«NoBreezehome» — версия без изменения ELFX записей в «Доме теплых ветров», для совместимости с другими подобными модами;
«NoTaverns» — версия без изменения ELFX записей в тавернах;
«Moonpath» — версия без изменения ELFX записей локации «Мертвецкий мед», для совместимости с Moonpath to Elsweyr (Лунные тропы)

4. Подключите «EnhancedLightsandFX.esp» (или выбранный опциональный файл) в вашем менеджере плагинов.

5. ELFX Enhancer:
Затемненные интерьеры.
Затемненные подземелья.
Более темный цвет тумана и измененные дистанции его прорисовки.
Ослаблено наложение цветов на источники света, поэтому больше никакого «белого» свечения.
Динамически изменяемые шаблоны освещения;
Немного увеличенные контраст и насыщенность;
С большинства пространств удален bloom, что должно слегка повысить производительность.

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

Realistic Lighting Overhaul

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

Realistic Lighting Overhaul 5.0 is here! This is a massive overhaul of Skyrim’s lighting. Exteriors also vastly overhauled! No Post Processing — No FPS loss! New features added!! — As of 5.0, Dwemer Lighting Technology has been added to the game. Check out Understone Keep for an introduction to this feature!

This mod does not have any known dependencies other than the base game.

Mods requiring this file

Author’s instructions

Do not use the mod’s settings, assets or esp’s in any way or shape. Do not edit the esp’s in any way or shape. Do not upload this anywhere! This mod is currently a Nexus exclusive, if you see it uploaded on STEAM, please tell me.

Always ask permission to Sydney666 for ANYTHING. People who distribute, edit or plagiarize this mod in any way or shape will be reported.

Do not use former RLwC assets in order to make a mod that might in any way or shape hinder the future of RLO, this includes the former customization tools and esps.

File credits

5.0 finally released 10th June 2017.

As always Realistic Lighting Overhaul continues on in it’s path as not only one of the oldest mods on the Nexus, but continues to be an awesome community project.

Thanks to all the volunteers that join the team through each version. It is nice to know that I was once a volunteer of this mod, and 4 years later it is still going strong.

Current Active Main Members :

Sydney666 (Tony) — Project Manager, Lighting design/Ideas, Writer, QA/Testing. Major City Interiors/Exteriors lighting. Community guy!
EAGnR (Edwin) — RLO programmer, bug fixes, Xedit guru and general modder. Smoke Effects (Texture) tweaks. Implementer of Dwemer Lighting Technology.
Ttabakova (Tatiana) — Minor City Interiors. Tester and compatibility patches.

Mindflux — Smoke Effects.
E10X11 (Brandon) — Riverwood, Shor’s Stone and Rorikstead Exteriors.
Daemonui (Donovan) — Dawnguard DLC edits, General lighting edits, Weathers/Weather Tweaks.

Former Members and/or Special thanks to;

Mindflux — RLO Particle Effects and other concepts.
Toshaka — General Modding + Testing
Deathneko — General modding, mostly fixes and updates.
Puuloo for his help with the mod, his training on the CK and for some awesome moral support!
rgabriel — great videos, testing and great optimizations! Check out his Optimizations mod!
Mordekai for his work on Illuminated Spells!
MTichenor(Indigoneko) for his great help with the mod, pep talks + logos! Also great help during my times of need, especially through my illness.
Plutoman101 for letting me take over the project and his help getting me up to speed with everything.
Leviathan for all the work in this series with Skyproc and the original RLwC.
74 for all his work with the mod series.
DJ FrANKy EHP for the Translation and bbcode links
Realyan for the NMM installer!
LordSaulot + Trueno33 for work with the BAIN Compatible Installer
Mertz — BAIN installer for 5.0+
All the wonderful people on the Nexus who have helped with kind words, forum support and donated to the project in the past.
TESVEDIT because without it this mod would not have been completed!
Bethesda for making a really buggy lighting system and letting people like us fix it.
My wife and kids for putting up with me while I worked on the mod instead of throwing out the garbage and colouring in pictures (in real life).
Skyrim Nexus for allowing us to upload our mods!

Читайте также:  Техника безопасности при монтаже систем освещения

Donation Points system

This mod is opted-in to receive Donation Points

Translations available on the Nexus

Language Name
Italian Author: Ciccigomma Realistic Lighting Overhaul — TRADUZIONE ITALIANA -SKI-
Spanish Author: Francisco Pozo — DJ FrANKy EHP Realistic Lighting Overhaul — Spanish — Translations Of Franky — TOF
Polish Author: Lainkml Realistic Lighting Overhaul Polish Translation

Version 5.0.3

  • — The NPC added by DLT (Abrecan) has been corrected for the dark face bug.

— The No Guard Torch Utility in RLO Exteriors has been updated and is now On by default, you may turn it off if you wish through the RLO Options menu found under powers.

— The WizBAIN Installer has been heavily updated and revised by EAGnR, and it should work very similarly to the Fomod installer now.

— Candle smoke and flame textures from RLO Effects have been updated to be more realistic, credits to LupusHegemonia.

Version 5.0.2

  • Major City Interiors, Minor City/Town Interiors, and Dungeons + Dwemer Lighting Technology (DLT):
    — Many new interiors, as well as several redone major interiors.
    — True color imagespaces with no tints, which show actual texture colors and deeper blacks (ENB Friendly).
    — Fixed orange fog and ambient lighting.
    — The DLT module brings you intricate Dwemer lighting contraptions with interesting new lore behind them. (DLT Locations: Markarth Understone Keep, more locations coming in future updates based on suggestions.)

Major City Exteriors, Minor City/Town Exteriors, and No Guard Torches Utility (Helps Prevent Flickering):
— Several redone major cities.
— Realistic new towns with a lived-in feeling.
— The No Guard Torches Utility can be found in the Magic Menu under Powers, and when activated it will dynamically remove torches from guards at night.

RLO Effects:
— Improved candles, torches, and embers.
— New realistic candle and torch smoke effects.

RLO Illuminated Spells:
— Spells will produce light and illuminate your surroundings.

Initial Release to Oldrim:
— RLO v5 ported over to 32-bit Creation Kit, organized and cleaned up plugin records, USKP changes passed over, plugin masters updated, and fomod updated.

Version 4.0.8

  • WHITERUN EXTERIOR: Added smoke to the first gate outside of Whiterun
  • WHITERUN EXTERIOR: Added proper lights to all braziers outside Whiterun
  • SOLITUDE EXTERIOR: Changed large braziers into street lamps. Removed some Braziers.
  • SOLITUDE EXTERIOR: Changed light types at lanterns
  • RIFTEN EXTERIOR: Removed a light that was causing flickering
  • NEW: Realistic Lighting Weathers — Creates realistic lighting in exteriors without the performance hit of an ENB. Re-balanced white levels of Vanilla clouds. Same resolution as vanilla.
  • See the changelog article for the rest 😉

Version 4.0.7c

  • GENERAL: fix up the height of some of the torches on doors around cities (fixed by sydney666)
  • GENERAL: torch flicker that was too rapid in embershard (fixed by toshaka)
  • RIFTEN EXTERIOR: fix flickering in riften (just reduce radius of where the flickers occur) (fixed by sydney666)
  • RIFTEN EXTERIOR: some wrong emmitance settings in riften that caused slightly different color (fixed by deathneko11)
  • See the article changelog for more!!

Version 4.0.7b

  • Renamed Minor Cities & Town Interiors to Minor Cities and Town Interiors for compatibility reasons.
  • Added NMM Installer done by Realyan

Version 4.0.7a

  • Fixed issue with master for Minor Cities

Version 4.0.7

  • Fixed issue with adoption loop (due to cell changes overriding Hearthfires)
  • Fixed issues with doors that stopped Open Cities from working correctly.
  • Found numerous incorrectly linked celles to imagespace settings due to vanilla Skyrim.
  • Alot of other fixes
  • Look for a bigger changelog in the articles!

Version 4.0.6

  • — Added further compatibility for Enhanced Lights & FX (edits made by anamorfus).

Version 4.0.5

  • — Fixed an issue with the placement of FXfireWithEmbersLogs01 in Whiterundrunkenhuntsman
  • — Added Realistic Lighting Overhaul — Imagespace/Lighting/Lighting Template Support for Dungeons and remaining interiors.
  • — Added a whole new version of the mod, specifically tailored for Enhanced Lights & FX — which was edited by mod author anamorfus to suit his mod.

Version 4.0.4

  • — Totally re-did Whiterun Warmaidens cell after it was bugged by a TESVEDIT clean.
  • — Also fixed a fog setting issue within an lighting template for Honningbrew Meadery that was causing the cell to go black.

Version 4.0.3

  • — Fixed an issue where an old reference to a script (RLO used to use scripts) was still left in Whiterun Breezehome. This was causing the Papyrus logs to fill up. Now resolved.

Version 4.0.2

  • — Fixed an issue with light emittance in Whiterun Banneredmare.
  • — 9 UDR and 1 ITM cleaned.

Version 4.0.1

  • — fix to a small issue with a door marker in Whiterun Warmaidens.

Straight donations accepted

Realistic Lighting for Skyrim Special Edition is OUT!

Click the link below to see the SSE Version!

Translations Below! Click the corresponding flag for your language!

Remember to Endorse or alternatively DONATE if you like this mod. It will help keep us motivated.

This mod is dedicated to my brother Ross. You left us suddenly. You will be missed. RIP.

On a final note, this mod will be forever in the honor of those who have battled illness, depression and even death. Those who persevere and for those we have lost and remember in our hearts.

Thank you for all your donations over the years, they have helped us tremendously.



Sydney666 has started a new Youtube Channel!


DON»T FORGET TO LIKE AND SUBSCRIBE!

GO CHECK US OUT HERE!
https://goo.gl/GJwiyj

Sydney666(MaskedHero) will be streaming daily!!

Link to latest videos! : https://goo.gl/JzL3VY

Come say hi, don’t forget to like and subscribe — it would mean a lot to me!!
NOTE : Please use this esp at your own risk, because it may cause flickering or not always function correctly due to engine limitations. It will NOT break your game, but due to how the engine works, it could cause other lights to not function correctly. There is a reason why Bethesda did not implement this and basically all we do is allow people who aren’t very fussy to experience this feature. I personally do not use this module because I find it’s side effects irritating. This will become a separate downloadable module come 4.0.7 and will no longer be updated/supported.

CAUTION : This esp also causes FPS dips on some machines. The fps dips usually occur out in the wilderness or around many light sources. Projected FPS loss on lower spec machines could be 10-15 fps (at times), while on a top end video card + decent quad core CPU the fps drops are minimal. If you do not like this esp or it causes you fps dips, then feel free to disable it via your game options.

There are a few mods out there that try to fix the very intrusive eye adaptation in vanilla Skyrim. These mods tend to speed up the eye adaptation so fast that you literally never see its effects. However this is not realistic at all. In real life it can take anywhere from 5 minutes to 1 hour for a human to adapt to drastic lighting conditions and in some instances even hours.

So instead of speeding this process up, we actually made it so the process is so slow (slowest setting in the Creation Kit) and gradual that you may not notice it in game at all, because the gradual change is something you become accustomed to over the time period. This means that when you first walk into an interior from an exterior, your eyes may need to adjust to the darker interiors. Things may seem over contrasted and dim at first but after a few minutes of gaming, your character will naturally adjust to the new lighting without you even noticing. It is literally amazing that you are now better at seeing in the dark, yet it happened on what now seems a subconscious level — like real life.

There are dozens of mods released that fix all sorts of issues with dimming lights, mesh connection problems, shadow striping, lighting template fog issues, flickering and a whole host more. Every single esp in RLO is basically an Unofficial Lighting Patch. We fix issues that affect the lighting and also include the wonderful Particle Patch by Mindflux. This means you will no longer need shadow striping fixes, removed interior fog mods, mods that fix lighting placements, missing lights and so forth.

More stability, less bugs, more immersion, less hassles and less esp’s to worry about.

RLO will also carry over many of the USKP fixes to ensure that RLO does not override any unofficial patches by Arthmoor. Thanks goes to Arthmoor and others for this head’s up.

As explained in the Unofficial Lighting Patch section, all the striping in the game has been fixed and we have also nearly tripled the amount of shadow casting lights in the game and set the shadow bias so this issue does not happen. If you do find any, please do report it — it is something very easy to miss, considering there are over 10,000 edited lights in the mod (and over 600 of them are shadow casters!).

The CPU/GPU throttling fog which is in the game can be a very bad eyesore and frustrating for people using Ambient Occlusion. It also adds a fake layer of grey to most interiors that takes away the natural beauty of the lighting and even hinder hunter type classes. We have now removed this from every interior in the game and will be present in every single esp we release.

Realistic Lighting Overhaul is basically compatible with nearly every mod out there because it is so modular in nature. You can virtually pick whatever module you want and use it with other mods as long as they are modular in nature also. This means this mod is compatible with the great CLimates of Tamriel weather mod, Frostfall, Minty’s Lightning mod, all ENB’s and much much more. You are not forced into using anything if you do not want to.

The mod is even compatible with Dynavision, Imaginator and other weather mods. In fact, our interiors will adapt to other weather mods if you should have the need to install our interiors with another weather mod. You will instantly see changes in brightness, saturation levels hue, all according to the weather mod installed!

RLO is very lore friendly and actually aims to improve the lore by adding a lot more immersion to the game, feeding off lore from previous games while using the assets available in Skyrim.

RLO 5.0 introduces Dwemer Lighting Technology (DLT). This adds numerous contraptions, working vents, levers, valves and more to Dwemer buildings and dungeons. Please check out Markarths Understone Keep for a lore friendly introduction to this feature!

  • If the game crashes on load, please make sure you have the update.esm in your game folder and checked when you start the game. If you do not, please PM me with where you got your game and we’ll go from there.
  • If you still crash while launching the game, then you have a missing master. This will more than likely be caused by installing a DLC support file (such as Dawnguard) without having Dawnguard purchased and installed on your system. Disable any DLC patches you have selected, and this should fix your problem.
  • Read the Readme that came with the mod download.
  • Please read THIS. It will explain what cells have been edited thus far.
  • Please read the FAQ.
  • Load order is important. This mod should be loaded after all player homes, lighting mods but on select cases, weather mods loaded afterward.
  • Monitor Calibration Guide Please read it! It will help have the mod look it’s best! This is a very important step before using any lighting mod and also helps determine the quality of your monitor.
  • Do not use any Climates of Tamriel interior modules with this mod. None at all.
  • If you install RLO and begin to get crashes while in exteriors, this is likely because your save is already «dirty» by previously uninstalled mods.

While donations are great, we are just happy that you enjoy the mod.

Thank you to all the people who helped me survive numerous surgeries via their donations. You helped save a life.

I would love to thank everyone who donated here, but there are over 250 of you. I tried my best to reply to all your Paypal emails with a
personal note of gratitude.

A donation pop-up has been added to the file when you download or endorse. This is a Nexus file feature added by DarkOne and his team.
Many thanks goes to the Nexus who help modders out for all the hard work they do. So thank you.

On a final note, Tony (Sydney666) evenly distrubutes all donations made via the donations TAB to all active team members.

Источник

Adblock
detector